Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№
|
Назва базового показника ефективності
діяльності суду |
за перше півріччя
|
за рік
|
1.
|
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду
|
45
|
45
|
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду;
|
1
|
1
|
|
2.
|
Кількість справ і матеріалів, що надійшли
|
729
|
1411
|
3.
|
Кількість розглянутих справ і матеріалів
|
695
|
1379
|
4.
|
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період
|
79
|
77
|
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду;
|
|
|
|
5.
|
Кількість скасованих судових рішень
|
17
|
31
|
6.
|
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду
|
0
|
0
|
в т. ч. визнаних обґрунтованими
|
0
|
0
|
|
7.
|
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на
розгляді в суді, на одного суддю, за наявності спеціалізації в суді (з розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення, з розгляду цивільних справ) середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді у суді на одного суддю по цих спеціалізаціях |
258,00
|
485,33
|
8.
|
Загальна кількість вхідної документації (документів,
справ, матеріалів) |
7834
|
13111
|
9.
|
Середня кількість вхідної документації (документів,
справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду) |
783
|
1311
|
10.
|
Кількість працівників апарату суду на одного суддю
|
5
|
5
|
11.
|
Відсоток розглянутих справ
|
89,79
|
94,71
|
12.
|
Середня кількість розглянутих справ на одного суддю
|
231,67
|
459,67
|
13.
|
Відсоток скасованих судових рішень
|
2,45
|
2,21
|
14.
|
Кількість судових засідань з використанням режиму
відеоконкференцзв’язку |
4
|
4
|
15.
|
Кількість викликів осіб до суду з використанням
SMS-повідомлень |
704
|
1156
|
16.
|
Наявність веб-сторінки суду, виконання вимог
законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки суду |
Веб- сторінка в наявності вимоги виконані
|
Веб- сторінка в наявності вимоги виконані
|
17.
|
Результати опитування громадян-відвідувачів суду з
питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати цього опитування |
Опитування проводилось 15.08.2012 р. У опитуванні взято участь 14 респондентів. Загальний показник зручності у мов перебування громадян у суді - 3,6. Загальний показник повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду - 3,5. Загальний показник ефективності організації роботи суду - 3,7. Ставлення суддів до відвідувачів коректним і вітчиливим визнали 100 % респондентів, ставлення працвників апарату суду до відвідувачів вічливим і коректним визнали 92,8 % респондентів. 100 % респондентів вважають що при розгляді їх справи суд був незалежним та неупередженим.
|
Опитування проводилось 15.08.2012 р. У опитуванні взято участь 14 респондентів. Загальний показник зручності у мов перебування громадян у суді - 3,6. Загальний показник повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду - 3,5. Загальний показник ефективності організації роботи суду - 3,7. Ставлення суддів до відвідувачів коректним і вітчиливим визнали 100 % респондентів, ставлення працвників апарату суду до відвідувачів вічливим і коректним визнали 92,8 % респондентів. 100 % респондентів вважають що при розгляді їх справи суд був незалежним та неупередженим.
|