flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Розклад роботи, графік прийому громадян

ГРАФІК РОБОТИ СУДУ

Понеділок-Четвер                   8:30 - 17:30
П'ятниця                  8:00 - 15:45
Обідня перерва                 13:00 - 13:45

 

 ГРАФІК РОБОТИ  КАНЦЕЛЯРІЇ СУДУ

 

 

Понеділок-Четвер              

   

9:00 - 16:00 - прийом позовних заяв, заяв, скарг, звернень громадян та інших документів

16:00 - 17:00 - видача копій рішень суду, виконавчих листів та інших документів по заявам учасників процесу

16:00 - 17:00 - прийом громадян з питань надання інформації про номер справи та судді, на розгляд якого передані матеріали позовної заяви

 

П'ятниця             

   

9:00 - 11:00 - прийом позовних заяв, заяв, скарг, звернень громадян та інших документів

11:00 - 15:45 - робота з документами

 
 

 

 

 ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

 

Голова суду                         

   

Малишенко Тетяна Олексіївна

Вівторок:  15:30 - 17:30

Керівник апарату суду        

   

Томилко Олена Володимирівна

Вівторок: 9:00 - 17:00

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Славутицького
міського суду Київської області
_________________ А.С. Орел 
26 червня  2013 року 
 
 

 

Порядок 
організації роботи канцелярії та архіву 
Славутицького міського суду Київської області  

 

Загальні положення
Канцелярія Славутицького міського суду Київської області здійснює свою діяльність відповідно до Положення про канцелярію суду.
 
  1.      Порядок здійснення прийому  громадян 
Прийом позовних заяв, скарг, звернень громадян, заяв від учасників процесів про видачу копій судових рішень, виконавчих листів та інших документів, які підлягають реєстрації здійснюється з понеділка по четвер з 9-00 години до 16-00 годин, в п’ятницю з 9-00 години до 11 години.
Видача копій судових рішень, виконавчих листів та інших документів по заявам учасників процесу   здійснюється з понеділка по четвер з 16-00 години до 17-00 годин.
Прийом громадян з питань надання інформації про проведення реєстрації поданих до суду документів з наданням номеру справи по реєстрації та інформації щодо  судді, на розгляд якого передані матеріали позовної заяви,  здійснюється з понеділка по четвер з 16-00 години до 17-00 годин.
Передача зареєстрованої кореспонденції суддям та помічникам здійснюється у час, визначений наказом голови суду №7 від 30.03.2012р. зі змінами, внесеними наказом №8-ГК від 26.06.2013р. з понеділка по четвер з 17-00 години до 17-30 годин; у п’ятницю з 15 -00 години до 15-30 годин.
Видача копій документів по справам, які передані на зберігання до архіву суду, здійснюється архіваріусом з понеділка по четвер з 9-00 години до 17-00 годин, у п’ятницю з 9-00 години до 13-00 годин.  

 

2.      Порядок ознайомлення громадян зі справами, які знаходяться   в провадженні суддів, передані до канцелярії чи архіву суду 
Ознайомлення з матеріалами справи, яка знаходиться у провадженні суду та яка знаходиться в архіві суду відбувається на підставі поданої заяви  особою, яка бажає ознайомитися з матеріалами справи.
Дозвіл на ознайомлення з матеріалами справи, яка знаходиться у провадженні суду надає головуючий по справі суддя.
Дозвіл на ознайомлення з матеріалами справи, яка знаходиться в архіві суду надає голова суду або керівник апарату суду.
Особа, яка одержує справу для ознайомлення, розписується в журналі видачі справ для ознайомлення, де обов’язково вказуються число, місяць, рік, година видачі. Ознайомлення з матеріалами справи відбувається у спеціально відведеному для цього місці щоденно у робочі часи при наявності заяви та письмового дозволу відповідного керівника.
 
3.      Звернення до виконання рішень суду та робота з документами  
Звернення до виконання вироків та рішень суду відбувається щоденно у терміни, визначені Інструкцією при набранні чинності вироку та рішення суду.
П’ятниця – робота з документами та справами. Реєстрація позовних заяв та інших документів, які надійшли поштою.   Формування та підшивання матеріалів справ. 
 
 

 

Затверджено
наказом голови
Славутицького міського суду
№4 від 18.03.2013 року

 

 

 

 ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян

у  Славутицькому міському суді Київської області

 

1.     Загальні положення

 

         1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Славутицькому міському суді Київської області.

Особистий прийом громадян керівництвом суду проводиться згідно з затвердженим графіком в установлені дні та години в приміщенні суду, що знаходиться за адресою: м.Славутич, Ленінградський квартал, буд.3-А.

1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:

реалізація положень Закону України “Про звернення громадян ” та інших законів, Указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;

сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до  суду, відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції.

1.3.  Посадові особи суду, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та цим Порядком.

 

2. Організація особистого прийому громадян

 

2.1. Прийом громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду, проводиться згідно з графіком прийому громадян керівництвом суду.

 Інформація про порядок, графік особистого прийому громадян в Славутицькому міському суді Київської області  розміщується на веб-сайті суду та на інформаційному стенді   суду.

2.2. Прийом громадян керівництвом суду здійснюється без попереднього запису.

Під час здійснення особистого прийому громадян особа, яка здійснює прийом, веде журнал обліку особистого приймання, форма якого визначена Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України №68 від 27.06.2006 р.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

2.3. Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

2.4.  Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції суду, голова суду, заступник голови суду, керівник апарату суду, роз’яснюють, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості сприяє в цьому (повідомляє адресу, номер телефону тощо).

2.5. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення порушених громадянином питань, голова суду, заступник голови суду, керівник апарату суду, можуть залучати до їх розгляду працівників  апарату суду, або одержувати від них потрібну інформацію.

2.6. У разі коли порушене питання вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмового звернення.

Подане громадянином під час особистого прийому письмове звернення розглядається в порядку, встановленому Законом України «Про звернення громадян», і реєструється згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348.

2.7. Термін розгляду пропозицій, заяв та скарг обчислюється з дня, наступного за днем, з якого починається строк (таким днем є день їх надходження та реєстрації в суді), по день направлення заявнику відповіді на його звернення. Якщо останній день терміну розгляду звернення припадає на неробочий день, то останнім днем терміну вважається перший після нього робочий день.

Звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, що не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то голова суду, заступник голови суду, керівник апарату суду, установлюють термін, потрібний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

2.8. Голова суду, заступник голови суду, керівник апарату суду,  зобов'язані забезпечити прийом усіх громадян з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку суду  та визначеного графіком часу.

2.9. За відсутності голови суду прийом здійснює заступник голови суду; за відсутності керівника апарату суду прийом здійснює заступник керівника апарату суду.

2.10. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку.

2.11. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом до суду приймаються разом із їх законними представниками.

2.12. У разі необхідності  голова суду, заступник голови суду, керівник апарату суду,  вправі вимагати документ, що засвідчує особу заявника, або підтвердження повноваження на представництво інтересів іншої особи.

 

3.     Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян

 

         3.1. Посадові особи суду несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України, за недотримання вимог Закону України “Про звернення громадян ”.